Tesla Model S 75D Base Panoramadak inclusief BTW

€ 32.950,- incl. BTW

Bouwjaar 20-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 154.760 km
Deuren 5
Kenteken SX-655-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 244 kW (332 pk)

Tesla Model S 75D Base Panoramadak inclusief BTW


€ 32.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 154.760 km
Deuren 5
Kenteken SX-655-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 244 kW (332 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Garderen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Putterweg 56-01
Postcode 3886 PD
Plaats Garderen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53955377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogarderen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 245 kW (333 PK)
Vermogen elektromotor(en): 235 kW (320 PK)

Aandrijving
Actieradius: 449 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 219 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 2.600 kg

Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 107 km actieradius per uur
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 437 km actieradius per uur

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,703786191537 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Laat u niets wijsmaken, deze Tesla Model S biedt alles wat u van een auto verlangt. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Ribbels en hobbels in de weg worden royaal gladgestreken door de aanwezige luchtvering. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Het glazen panoramadak zorgt ervoor dat u zich omringd voelt door de omgeving. Verder is de Tesla uitgerust met: 19 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan u verwacht dankzij de achteruitrijcamera. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Tesla met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. En deze auto heeft ook lederen stuur, automatisch dimmende buitenspiegels en boordcomputer als standaard uitrusting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid voor u en uw passagiers. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem.

Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie