Tesla Model S 100d / CCS / FSD / Pano / Leder / Incl BTW / Autopilot 2.5

€ 48.950,-

Bouwjaar 19-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 95.131 km
Deuren 5
Kenteken SB-414-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 306 kW (417 pk)

Tesla Model S 100d / CCS / FSD / Pano / Leder / Incl BTW / Autopilot 2.5


€ 48.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 95.131 km
Deuren 5
Kenteken SB-414-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 306 kW (417 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kopper Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Microweg 49
Postcode 6545 CL
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 2120920 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kopperautomotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 307 kW (417 PK)
Vermogen elektromotor(en): 245 kW (333 PK)

Aandrijving
Actieradius: 490 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 219 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 2.600 kg

Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 117 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 477 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,30612244898 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): BOVAG 12 Maanden: Instappen, wegrijden en zorgeloos op pad!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG garantie (Incl. slijtage delen 6 maanden), BOVAG 40 Punten check, Minimaal 20 Liter brandstof, Nieuwe APK keuring (indien nodig), Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema incl. alle hieruit voortvloeiende reparaties, Reiniging interieur en exterieur

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Tesla Model S 100D
Origineel Nederlands geleverde auto met NAP gecontroleerde kilometerstand
Afkomstig van de eerste, zakelijke, eigenaar.
Betreft een BTW auto - de prijs is INCLUSIEF BTW
€ 45413,22 EXCLUSIEF BTW

De indrukwekkende vormen en de topprestaties van deze Tesla Model S staan garant voor ultiem rijplezier. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De luchtvering levert niet alleen meer comfort, maar draagt tevens bij aan de veiligheid. Het lederen interieur ademt luxe, en het zit uiteraard fantastisch. Zit je goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als het elektrisch bediende glazen panoramadak met één druk op de knop wordt geopend. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die je op afstand kunt openen. Stramme vingers krijgen 's winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 21 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. Bij de uitrusting van dit systeem behoren ondermeer: navigatiesysteem, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. Het spreekt voor zich dat een au

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie