Tesla Model S 75D Base AWD INCL-BTW PANO | AUTO-PILOT | NAPPA-VOLLEDER | FULL-LED | AIR-SUSPENSION | ECC | PDC | SURROUND-VIEW | APP-CONNECT | SPORT-SEATS | VIRTUAL

€ 25.945,- incl. BTW

Bouwjaar 20-09-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 175.000 km
Deuren 5
Kenteken TP-111-D Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 235 kW (320 pk)

Tesla Model S 75D Base AWD INCL-BTW PANO | AUTO-PILOT | NAPPA-VOLLEDER | FULL-LED | AIR-SUSPENSION | ECC | PDC | SURROUND-VIEW | APP-CONNECT | SPORT-SEATS | VIRTUAL


€ 25.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-09-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 175.000 km
Deuren 5
Kenteken TP-111-D Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2016 - mei 2019
Referentienummer: 13111025752154

Technische informatie
Vermogen: 235 kW (320 PK)
Vermogen elektromotor(en): 193 kW (262 PK)
Koppel: 525 Nm

Aandrijving
Actieradius: 449 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 2.600 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 75 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 107 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 24 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 437 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 19,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Bruikbare accucapaciteit: 71.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 314 km
Ingeschat verbruik: 24.01 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 313 km
Actieradius praktijk winter: 260 km
Verbruik praktijk zomer: 21.98 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.54 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 186 kWh/100km

Tesla geeft 8 jaar of maximaal 240.000 km garantie op het accupakket van dit model.

Door ons gemeten range is 347 km.

Tesla heeft de auto opnieuw uitgevonden. De volledig elektrische Tesla Model S is duurzaam, maar biedt tegelijk veel rijcomfort en geweldige prestaties. Nooit meer naar de pomp! De elektromotor opladen en rijden maar! De auto is van het bouwjaar 2018 en is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Superieur rijgedrag onder moeilijke omstandigheden? Laat dat maar aan de vierwielaandrijving over! In de categorie mooie extra's zien we hier uitsluitend sterke punten. Naast het lederen interieur en de elektrisch bedienbare achterklep heeft deze auto als sterke troef een royale derde zitrij. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. De uitermate solide wegligging is te danken aan de ingebouwde luchtvering. Het glazen panoramadak laat u genieten van een wijds uitzicht en meer lichtinval. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Tesla Model S. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! Ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Via het digitale dashboard bent u permanent op de hoogte van alle informatie die u nodig heeft voor een veilige rit. Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! In deze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie