Bouwjaar | 10-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.479 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-TZV-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.479 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-TZV-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Heining |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosterinslag 17 |
Postcode | 3871 AL |
Plaats | Hoevelaken |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2463886 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.heining.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2011 - dec 2012
Modelcode: E150
Referentienummer: 101
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: Continu variabele transmissie
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 176 x 151 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 93 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Luxe Toyota Auris met nog geen 150000 km. Echt goede auto's een Hybride van Toyota. Met o.a. een achteruitrijcamera, Bluetooth telefoon, Climatronic, 17 inch lichtmetaal. Navigatie, enz.
= Bedrijfsinformatie =
Wilt u meer informatie over de auto? Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Afleverpakketten bieden wij tegen meerprijs / in overleg aan. Naast de aanschaf van een auto kunt u ook voor andere mobiliteitsoplossingen terecht, zoals lease en financieringen. Vraag naar de voorwaarden.
U bent van harte welkom in onze volledig nieuwe showroom van 1000 m². Om u alle aandacht te kunnen geven, werken wij het liefst op afspraak. Een afspraak buiten openingstijden is ook mogelijk.
Hoewel wij onze advertenties met de grootste zorg voor u samenstellen, zijn fouten in de advertentie zoals specificaties, opties en uitrustingsniveaus altijd onder voorbehoud.
Wij adviseren u daarom om zaken die voor u van invloed zijn op uw aankoopbeslissing voor aankoop te controleren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.