Toyota Auris 1.8 Hybrid Executive Black Edition Stoelverwarming Achteruitrijcamera

€ 17.945,-

Bouwjaar 17-08-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.085 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris 1.8 Hybrid Executive Black Edition Stoelverwarming Achteruitrijcamera


€ 17.945,-

Algemeen

Bouwjaar 17-08-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.085 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Nijmegen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijfsweg 21
Postcode 6541 DC
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51946228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisnijmegen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.285 kg
Wielbasis: 260 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Afleverpakket (1)

Toyota Auris 1,8 Hybride Executive

Black edition
Stoelverwarming
Achteruitrijcamera
Navigatiesysteem

Hieronder alle fabrieksopties


A2A-I [96-I] Gebruikershandleiding | Zonder
A2C-I [131-I] Jack | Zonder
A2D-I Tool (installatie-installatie) | Zonder
A5D-B [98-B] Naleving van de regelgeving | Wvta-label
A5G-B [128-B] Waarschuwingslabel bandenpers | Engels
B1C-B [65-B] Bestemmingspakket | Duitsland
B1D-I [99-I] Bestemmingspakket (behalve Europa) | Zonder
B1J-B [39-B] Koudemiddelcorrespondent | Met
B2A-I [22-I] Speciaal hulpprogramma | Zonder
B2B-I [68-I] Kwaliteitspakket | Zonder
B2C-C [71-C] Pakketoptie 1 | Comfort
B2D-I [7-I] Pakketoptie 2 | Zonder
B2E-B [70-B] Pakketoptie 3 | Trekpakket
B2H-I [42-I] Ecopakket | Zonder
B2L-B [35-B] Pakketoptie 4 | Tweekleurig pakket
B2M-I [37-I] Pakketoptie 5 | Zonder
B3A-I [86-I] Ruwwegpakket | Zonder
B3B-I [55-I] Pakket voor koude gebieden | Zonder
B3K-B [36-B] Lakbeschermingswas/film | Wikkel bewaker
B3R-B [28-B] Pre-crash-systeem | Met
LICHAAM:Hatchback5 Hatchback 5-deurs
LAND: DE
D3E-Q [12-Q] Controle van uitlaatemissies | Euro 6 met obd
D4K-B Gaspedaal | Elektrisch type
D4N-B [11-B] Cruisecontrol | Met
E2A-F [153-F] Differentieel voor | Met (3.267)
MOTOR: 2ZR-FXE Hybride: 1,8-l-VVT-i, 73 kW (99 pk), en elektromotor, 60 kW (82 pk), systeemleistung 100 kW (136 pk)
FE Stof D
FFF-D [180-D] Vloermat ila | Textiel hi-hybride
Fabriekskwaliteit: S Stijl
G1A-B Stuurkolom | Kantelen & telescopisch (eenvoudig)
G1B-C [38-C] Stuur | 3-spaaks leer
G1C-C Sturen | Eps borstelloos
G3A-E [110-E] Voorwielrem | 16 inch schijf (A)
G3C-D Parkeerrem | Ctr lvr pp + tpe s-plt-knop
G3E-B Remregelklep-edb-regeling | Met
G3H-B Buikspieren | Met (a) ba
G3L-C Vsc | Met (met scheidingsschakelaar)
G3M-B Hill Assist-controle (hac) | Met (hac3)
G4A-S [10-S] Band- en schijfwiel | 225/45r17 7j en my17
G4F-G [109-G] Wieldop | Middenornament (al beplating) my17
G4G-F [1-F] Reservewiel | Zonder (reparatieset)
VERSNELLING: CVT1 Stufenloses Automatikgetriebe
HYBRIDE
J3A-B Voorruitglas | Groen, gelamineerd, akoestisch
J3D-B Zijruit voorzijde | Groente
J3E-C [113-C] Achterzijruit | Privacy
J3H-C Achterste zijruit | Privacy
J3L-C [114-C] Achterruit | Privacy
J3M-D Achterruitverwarming | Met (zwaar met timer)
J4L-B [20-B] Sp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie