Toyota Auris 1.8 Hybrid Volcano Edition | AUTOMAAT | NAVI | CLIMA | MOOIE GOED ONDERHOUDEN AUTO |

€ 15.995,-

Bouwjaar 16-02-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.411 km
Deuren 5
Kenteken XX-689-J Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris 1.8 Hybrid Volcano Edition | AUTOMAAT | NAVI | CLIMA | MOOIE GOED ONDERHOUDEN AUTO |


€ 15.995,-

Algemeen

Bouwjaar 16-02-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.411 km
Deuren 5
Kenteken XX-689-J Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Punt Wijchen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres kelvinstraat 15a
Postcode 6601 HH
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 6791983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-punt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 176 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 385 kg (ongeremd 385 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Deze Toyota Auris komt uit 2017, werd geleverd van 01-01-2017 tot 30-05-2017 en kostte toen € 28,274.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit motor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.

Dit voertuig heeft een continu vermogen van 18 kW (25 PK).

De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3.60 liter per 100 km en hij weegt 1285 kg. De wegenbelasting bedraagt € 190.- per kwartaal.

Een oersterk merk, Toyota. Uitermate prettig en comfortabel in gebruik, vooruitstrevend in technologie. Met deze auto kunt u letterlijk alle kanten op. 'Let's go places'. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Zicht, licht en toch dicht! Een geweldige rijervaring met het glazen panoramadak. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, pearl metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Veilig en handig: het audiosysteem laat zich bedienen vanaf het stuur. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Deze Toyota is voorzien van lederen stuur en automatisch dimmende binnenspiegel.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Auris is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor.

Overtuigd? Bel dan voor een afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie