Bouwjaar | 26-07-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.619 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 01-GLR-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.619 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 01-GLR-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dayi Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterstraat 103 |
Postcode | 6541 TE |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55722482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dayiautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 341 x 162 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 795 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.180 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
APK TOT 12 APRIL 2025, AUTO HEEFT RONDOM GEBRUIKERSSPOREN EN SCHADE, VERDER RIJDT EN SCHAKELT DE AUTO GOED. GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B.
= Bedrijfsinformatie =
WEGENS DRUKTE ZIJN WE NIET IN STAAT OM OP MAILS EN BERICHTEN TE REAGEREN. BIJ SERIEUZE INTERESSE GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B. BELLEN KAN NAAR 06-55722482 of 024-3792800.
Alle occasions zijn voorzien van NAP- rapport en wij selecteren onze occasions op basis van jarenlange ervaring en vakkennis. Door de drukte hebben we niet altijd de gelegenheid om de mails te beantwoorden. Graag alleen telefonisch reageren, kijk eventueel op onze website voor meerdere occasions. www.dayiautos.nl.. Mobiel: 024-3792800. Bellen mogelijk tot 18:30 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.
Plus
- prima rijeigenschappen
- moderne techniek
- Originele vormgeving
Min
- veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
- achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
- beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster
Conclusie
De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.
De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.