Toyota C-HR 1.2 Dynamic trekhaak navi parkeer camera

€ 15.999,-

Bouwjaar 18-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.528 km
Deuren 5
Kenteken PN-338-R Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Toyota C-HR 1.2 Dynamic trekhaak navi parkeer camera


€ 15.999,-

Algemeen

Bouwjaar 18-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.528 km
Deuren 5
Kenteken PN-338-R Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Trigt Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mortelweg 18
Postcode 6551 AE
Plaats Weurt
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3775303 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.trigtcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2020

Technische informatie
Koppel: 185 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 697 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,2 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

= Beschrijving =

Algemene informatie
Aantal deuren: 5
Kleur: Grijs metallic

Technische informatie
Vermogen: 85 kW (116 PK)
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten en gewichten
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.845 kg
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Comfort & Interieur


- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen actief
- Lederen versnellingspook
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD-speler
- Stuurbekrachtiging

Exterieur


- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Grootlicht-assistent
- LED dagrijverlichting
- Metallic lak

Veiligheid


- Accident Avoidance System
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) knie
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti Blokkeer Systeem (ABS)
- Anti Slip Control
- Brake Assist System
- Cruise control adaptief
- Electronic Brake Distribution
- Electronic Stability Program
- Electronic Stability Program (ESP)
- Hill hold-functie
- Rijstrooksensor
- Startblokkering
- Tractie Controle Systeem (TCS)

Overig


- 4 Seizoenen banden
- 17 inch lm velgen
- achterruitverwarming
- achteruitrijcamera
- airco (automatisch)
- antenne
- APK
- armsteun voor
- autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
- aux/usb ingang
- Bluetooth
- buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- co

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie