Toyota C-HR 1.8 Hybrid Style Ultimate Afnb.Trekhaak Full Led Stuurverwarming.

€ 22.950,-

Bouwjaar 04-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.768 km
Deuren 5
Kenteken G-637-HK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Style Ultimate Afnb.Trekhaak Full Led Stuurverwarming.


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.768 km
Deuren 5
Kenteken G-637-HK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van der Laak
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nielsbohrstraat 30
Postcode 6716 AM
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 634640 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanderlaak.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Style Ultimate Afnb.Trekhaak Full Led Stuurverwarming.


- Kenteken: G-637-HK
- Merk: Toyota
- Model: C-HR
- APK tot: 04-10-2025
- Tellerstand: 42768 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 2ZR
- Vermogen: 72 kW / 98pk
- Ledig gewicht: 1395 kg
- Max. trekgewicht: 725 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 436 cm
- Breedte: 180 cm
- Hoogte: 1555 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Btw Auto
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie


Altijd 20 Toyota's op voorraad 


NL Auto 
2e Eigenaar


Isofix voor de kinderstoel zie foto 18
Afneembare Trekhaak 
Full Led koplampen
Stoel en Stuurverwarming


Onderhoudsboekje aanwezig 
Dealer onderhouden
Zeer nette en goed onderhouden auto
Auto staat op 4 mooie winterbanden 

Wat doen wij bij aflevering:

Rijklaarmaken €495,-. 
Poetsen van binnen en buiten
Technisch rijklaarmaken
Onderhoudsbeurt 
Apk tot 04-10-2025 
Garantie 

Voor een complete fotoreportage van 31 foto's kijkt u even op www.vanderlaak.com
 

Autobedrijf J.H van der laak te Ede i

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie