Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Kooijman Tiel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 23 |
Postcode | 4004 JM |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 611400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kooijman-autogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 66 kWh
Accu laden: 7 kW
Ledig gewicht: 1.625 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 19 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
De getoonde prijs is de rijklaarprijs incl. geldige APK en tenaamstelling.
Nog meer zekerheid en service? Bieden wij u optioneel ons complete afleverpakket aan voor eenmalig €749.-
Dit pakket omvat:
- 1 jaar BOVAG garantie op occasions vanaf € 4.500,-
- Tot 10 jaar garantie
- APK - minimaal 1 jaar geldig
- Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant
- Uitgebreide aflever-inspectiebeurt
- Pech-hulp service 1 jaar
- Brandstof - minimaal halve tank
- Volledig van binnen en buiten gereinigde auto bij aflevering.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Nieuw (zonder meerprijs): Fabrieksgarantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): 5 jaar garantie (max. 200.000 km, waarbij in het eerste jaar géén kilometerbeperking geldt). 3 jaar lakgarantie en 12 jaar carrosserie-garantie op plaatdelen tegen doorroesten van binnenuit, waarbij géén kilometerbeperking geldt. (60 maanden garantie, 200.000 km garantie); Geen nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC van % tot %: 30 min
Plug-in hybride technologie is het ultieme elektrische rijden. Voor dagelijkse ritten rijdt de Toyota C-HR 2.0 High Power Plug-in Hybrid als een volwaardig elektrische auto, met soepel, elektrisch rijcomfort en een actieradius tot 66 kilometer*. Combineer batterij elektrisch rijden met zuinig hybride elektrisch rijden op langere afstanden. *WLTP-cyclus
INTERIEUR - Stoelverwarming voorstoelen - Stuurwielverwarming - Climate Control, 2 zones, v.z.v. warmtepomp - 230V/ 1.500W-aansluiting (V2L - Vehicle to Load) - Mode 2 oplaadkabel - 7,5 meter - Mode 3 oplaadkabel - 7,5 meter - Opbergtas voor 2 laadkabels - Laadvloerbescherming
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.