Bouwjaar | 14-08-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.772 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZV-709-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.772 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZV-709-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Kormelink BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Den Sliem 91 |
Postcode | 7141 JG |
Plaats | Groenlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 465868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kormelink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accuconditie: 100%
Maten
Afmetingen (LxB): 489 x 184 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.570 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.100 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart leder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 14-08-2029
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Kormelink Pakket: De auto word voor aflevering voorzien van een onderhoudsbeurt, volledig gepoetst, Toyota pechhulp, nieuwe APK en volledige garantie.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Wat leuk dat u interesse toont in deze Toyota Camry Hybride automaat.
Bij Toyota Kormelink vinden wij kwaliteit en service op het hoogste niveau vanzelfsprekend.
Toyota Kormelink is al meer dan 40 jaar officieel Toyota dealer en een echt familie bedrijf, wij werken vanuit de Achterhoek en met onze ruime voorraad zowel nieuw als gebruikt hebben we altijd de beste keuze voor u in huis.
De auto wordt voor aflevering voorzien van een onderhoudsbeurt, volledig gepoetst, Toyota pechhulp, nieuwe APK, Hybride zekerheidsgarantie en volledige garantie.
Ziet u zich zelf al rijden in deze mooie Camry, of wilt u eventueel ook een auto inruilen?
Neem dan contact op met ons verkoop team voor een vrijblijvende offerte.
Toyota Kormelink is ook transparant als het om afleverkosten gaat. De getoonde prijs is inclusief de afleverkosten en het Toyota Kormelink pakket. Dit houdt in: complete onderhoudsbeurt, Hybride zekerheid check, nieuwe APK keuring, Toyota pechhulp pas voor heel Europa en professionele poetsbeurt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Camry | Welkom terug!
De Toyota Camry is terug van weggeweest. In 2005 zag Toyota geen kans meer voor deze grote sedan in Europa en dus werd de levering gestopt. In de rest van de wereld bleef de Camry succesvol en werd het model ook verder ontwikkeld. Nu, met de komst van de achtste generatie van de Camry, ziet Toyota ook weer kansen in Europa. Terecht?
De Toyota Camry is een grote zakenauto die zich onderscheidt met hybride-aandrijving. Dat zorgt voor meer rust en souplesse bij een lagere aanschaf- en kilometerprijs. Zeer ruim, ook achterin.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vlot, comfortabel en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- nette prijs
Min
- Geen Apple Carplay of Android Auto
- minder verfijnd dan de concurrentie
Conclusie
Is het terecht dat Toyota met de achtste generatie van de Camry terugkeert naar Europa? Zeker! De Camry weet zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod met de ruimte, de uitrusting, de rijeigenschappen en niet te vergeten de prijs.
De Camry is een maat groter dan de directe concurrenten en biedt daarom bovengemiddeld veel ruimte achterin. Als het gaat om de uitrusting en gebruikte materialen, dan is de Camry minder verfijnd (lees: meer Amerikaans) dan gebruikelijk in dit segment, maar daar is de prijs dan ook naar. Een modern platform zorgt voor een prima wegligging, waardoor alles makkelijk lijkt en dat geeft een groots en superieur gevoel.
Het sterkste punt van de Camry is de hybride-aandrijving. Hiermee vormt de Camry een alternatief voor wie diesel wil verlaten, maar nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto. De hybride-aandrijving zorgt voor rust, souplesse en een gunstig verbruik. Dat laatste vertaalt zich weer in een lage aanschafprijs (minder co2-belasting) en lage kilometerkosten. Kortom: Camry, welkom terug in Europa!