Toyota IQ 1.0 VVTi Access airco 86242km

€ 6.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-05-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.242 km
Deuren 3
Kenteken T-939-LK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Toyota IQ 1.0 VVTi Access airco 86242km


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-05-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.242 km
Deuren 3
Kenteken T-939-LK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf W. Cornelissen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijfsweg 21
Postcode 6541 DC
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3786931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfcornelissen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 299 x 168 x 150 cm
Wielbasis: 200 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 820 kg
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 1.215 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota iQ | Kleinkunst

Twee jaar geleden bracht Toyota een revolutionair autootje op de markt. De Toyota iQ was de eerste luxeauto op miniatuurformaat. Autozine viel als een blok voor dit vernieuwende, milieuvriendelijke en eigenzinnige concept. Inmiddels doet de Toyota iQ ruim een jaar dienst als redactieauto. Hoe slim is de Toyota iQ in de prakijk? En is de aantrekkingskracht nog even groot als bij de eerste kennismaking?

Autotest | Toyota iQ Kleinkunst

De Toyota iQ combineert de luxe en veiligheid van een grote auto met het verbruik en de wendbaarheid van een kleine auto. In een duurtest van 1 jaar wist het slimme concept steeds meer te overtuigen.

Plus

  • veiligheid van een grote auto
  • wendbaarheid en verbruik van een kleine auto
  • luxe en comfort van een grote auto

Min

  • iPod-interface werkt niet met alle toestellen
  • brandstofmeter onbetrouwbaar

Conclusie

Toyota heeft het bouwen van kleine auto's tot een kunst verheven door in een auto van nog geen drie meter alle luxe, verfijning, veiligheid en comfort van een grote auto te combineren. Van een kleine auto heeft de iQ alleen het lage verbruik en de wendbaarheid.

In grote wereldsteden is dit concept aangeslagen en is de iQ zeer populair. Daarbuiten lijkt Toyota de boodschap niet over te kunnen brengen en blijft het succes uit. Voor Autozine blijft de iQ echter de slimste auto die er is. Bij gebrek aan concurrentie zal de iQ daarom voorlopig dienst blijven doen bij de redactie. En zoals voor veel kunstwerken geldt: pas vele jaren na dato ziet ook het grote publiek de schoonheid er van in.

Deel deze advertentie