Toyota Prius 1.8 Comfort, AUTOMAAT, 136PK, 2E EIG AFK, NAP, GOED ONDERHOUDEN, LAGE KM

€ 12.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.419 km
Deuren 5
Kenteken 64-RFG-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 Comfort, AUTOMAAT, 136PK, 2E EIG AFK, NAP, GOED ONDERHOUDEN, LAGE KM


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.419 km
Deuren 5
Kenteken 64-RFG-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocenter Andelst B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Geurdeland 6
Postcode 6673 DR
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 429708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocenterandelst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte: 446 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

WEGENS DRUKTE ZIJN WE NIET IN STAAT OM OP MAILS EN BERICHTEN TE REAGEREN. BIJ SERIEUZE INTERESSE GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B.

Mooie van tweede eigenaar afkomstige goed onderhouden Toyota Prius 1.8 Comfort. Deze Toyota is o.a. voorzien van parkeer sensoren voor en achter, navigatie, cruise control, climate control, elektrische ramen voor en achter, elektrisch verstelbare spiegels, multifunctioneel stuurwiel, LMV 15'' etc.

LET OP! PRIJS IS EXCL. SERVICEPAKKET A VAN €895,-
(DIT SERVICEPAKKET BEVAT: 6/12 MAANDEN GARANTIE, MINIMAAL 6 MAANDEN APK, AFLEVERBEURT, COMPLETE SCHOONMAAKBEURT EN TENAAMSTELLING).

= Bedrijfsinformatie =

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Auto Center Andelst BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden. Kijk eens op onze website voor meer occasions. www.autocenterAndelst.nl AUTOCENTER ANDELST BV , GEURDELAND 6, 6673 DR ANDELST vlakbij toe- en afritten van de A15 en nabij de A50 (Arnhem-Nijmegen). Bij interesse graag eerst bellen of de auto nog beschikbaar is. Bellen kan van maandag t/m zaterdag tot 19.00 uur. Tel: 0488-429708 of 06-51907080.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie