Toyota Prius 1.8 Comfort Aut Airco Hybride Navi

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.361 km
Deuren 5
Kenteken 90-ZRS-3 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius 1.8 Comfort Aut Airco Hybride Navi


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.361 km
Deuren 5
Kenteken 90-ZRS-3 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VDN Automotive B.V.
Contactpersoon Ruben vd Neut
Adres Pascalstraat 6
Postcode 3846 AM
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 414416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 57645660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdnautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Toyota Prius 1.8 comfort Automaat van bouwjaar 2013.
Nederlands geleverde auto met 219.361 kilometer gereden.

Teller-Rapport en beide sleutels zijn aanwezig.

'Let's go places', zeggen ze bij Toyota. In de stad, op de snelweg - deze voelt zich overal thuis. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ook is de auto voorzien van: 15 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Je ziet geen paaltje meer over het hoofd dankzij de achteruitrijcamera. De bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Nooit meer last van een slapende rechtervoet dankzij de uitgekiende cruise control!

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.

Heb je interesse in deze mooie Toyota? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.

= Bedrijfsinformatie =

Elke auto bij ons wordt bij inname gecontroleerd. Het bovenstaande bedrag is de netto meeneemprijs zonder afleverkosten. Uw nieuwe auto wordt dan afgeleverd met een vloeistoffencontrole en schoongemaakt. Onze afleverkosten zijn €395,-. Uw auto wordt dan voorzien van een afleverbeurt,nieuwe APK,tenaamstellen en een professionele poetsbeurt. Ook inruil en financiering is mogelijk, bent u benieuwd naar de inruilwaarde van uw auto? Via whatsapp kunt u eenvoudig foto's van uw auto sturen om zo op afstand het beste voorstel te krijgen, het telefoonnummer daarvoor is 0657645660. Tevens is garantie ook mogelijk,vraag onze verkoopafdeling naar de mogelijkheden.

Mocht u vragen hebben of wilt u extra foto's ontvangen neem dan gerust contact met ons op,of kom deze auto bij ons in de showroom bekijken.Tel 0341-414416

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie