Bouwjaar | 10-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 306.425 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-HVD-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 306.425 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-HVD-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vlastuin Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holleweg 20 |
Postcode | 3925 LW |
Plaats | Scherpenzeel Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 571233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vlastuinauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2004 - mrt 2007
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 57 kW (77 PK)
Koppel: 115 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 173 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.725 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Prijs op basis van meeneemprijs. Kijk bij de afleverpakketten naar de mogelijkheid voor het aanschaffen van diverse afleverpakketten, bijvoorbeeld met BOVAG-garantie. De verkoopadviseur kan u begeleiden bij het maken van uw keuze.
VlastuinAuto heeft meer dan 200 occasions op voorraad. Bij ons kiest u voor kwaliteit, auto's met originele en over het algemeen lage kilometerstanden, geen schade auto's en de meeste occasions zijn bij dealers onderhouden. Neem contact met ons op om een bezichtiging te plannen en wij zorgen ervoor dat de auto klaar staat om desgewenst ook een proefrit te kunnen maken. Inruil van uw huidige auto is altijd bespreekbaar. Bel of mail voor het maken van een afspraak. U kunt ons ook bereiken via Whatsapp op nummer: 06-25037561.
We delen graag onze kennis om u goed te adviseren bij de aankoop van een occasions. U bent van harte welkom in onze showroom om onze service te ervaren. De koffie wordt bij ons vers voor u gezet en we serveren daarbij een lekker chocolaatje!
Disclaimer: Onze auto's worden geplaatst middels een occasion manager platform. Optielijsten worden automatisch ingevuld. Zeker bij importauto's vanuit het buitenland zijn samenstellingen van uitvoeringen vaak anders. Vraag daarom bij een eventuele aankoop altijd of de voor u belangrijke opties daadwerkelijk aanwezig zijn. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten of OPTIE fouten in de tekst! Neem contact op voor de exacte uitvoering! Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.