Bouwjaar | 16-10-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.240 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-612-LL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-10-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.240 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-612-LL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oto Nijkerk B.V. |
Contactpersoon | Gert Gijtenbeek |
Adres | Watergoorweg 63 |
Postcode | 3861 MA |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2453700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.otonijkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2019 - mei 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 90 kW (122 PK)
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 90 kW (122 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 177 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Bovag Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
Oto Nijkerk is transparant, ook als het om verkoopprijzen gaat. De getoonde prijs is ook de verkoopprijs. Dus geen extra kosten boven op de verkoopprijs.
Al onze Toyota occasions worden afgeleverd met 12 maanden garantie, afleverbeurt, nieuwe APK, Pechhulp Europa 24/7, volledige poetsbeurt exterieur en reiniging van interieur en een volle tank brandstof.
Hierna heeft u tot 10 jaar garantie, tot maar liefst 200.000 kilometer zolang uw auto bij Oto Nijkerk in onderhoud is*. Wanneer u het fabrieksonderhoudsschema volgt ontvangt u automatisch additionele garantie. Na elke onderhoudsbeurt wordt er voor een jaar garantie afgegeven, totdat uw auto 10 jaar is! De getoonde prijzen zijn all-in, dus inclusief de beste garanties op al onze occasions.
Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Toyota Prius. Het is een auto uit 2019. De benzinemotor levert uitstekende prestaties. Van binnen is deze Toyota Prius mooi uitgevoerd met een classy lederen interieur. De meegeleverde stoelverwarming zorgt in no time voor een behaaglijk gevoel als het buiten koud is. Ook LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak zijn aan boord.
Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het full map navigatiesysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Deze Toyota is voorzien van draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.