Bouwjaar | 03-09-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.467 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-444-X Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 27.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.467 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-444-X Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Lonkhuizen Auto's BV |
Contactpersoon | GJ van Lonkhuijzen |
Adres | Ambachtsweg 8 |
Postcode | 6673 DK |
Plaats | Andelst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 455005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lonk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2020
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 465 x 178 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.115 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Afleverpakket Bovag (€ 1.395 meerprijs):
Mogelijk op auto's van max. 8 jaar oud en max. 100.000km
- Nieuwe APK
- Poetsbeurt van binnen en buiten
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- Tenaamstelling kenteken
- Mattenset
- 12 maanden Bovag garantie, maximaal 15.000km
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Op dit moment zijn wij onze showroom aan het uitbreiden en aan het renoveren. Hierdoor kunt u wat overlast ervaren als u voor een auto komt kijken. Omdat wij niet makkelijk bij alle auto's kunnen komen verzoeken wij u vriendelijk om vooraf even te bellen voor welke auto u zou willen komen kijken. Onze showroom is wel gewoon normaal geopend.
VOOR MEER FOTO'S VAN DEZE AUTO EN ONS OVERIG AANBOD ZIE ONZE WEBSITE WWW.LONK.NL
Wij zijn een no nonsense autobedrijf dat zich hoofdzakelijk bezighoudt met de in- en verkoop van vooral jong gebruikte auto's van alle merken. Onze gevarieerde voorraad is veelal afkomstig van dealerbedrijven, verhuurbedrijven en leasemaatschappijen uit binnen- en buitenland. Daarnaast is het ook mogelijk om uw huidige auto bij ons in te ruilen. Al onze auto's staan gepoetst in onze goed verlichte en overzichtelijke showroom.
Door onze hoge omzetsnelheid, scherpe inkoop en beperkte bedrijfskosten kunnen wij onze auto's tegen scherpe prijzen aanbieden. Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring en bieden tevens diverse garantiepakketten aan. Daarnaast worden veel van onze auto's geleverd met fabrieksgarantie.
Afleverpakket Standaard € 395,-
Mogelijk op alle auto's
- Minimaal 6 maanden APK, indien minder dan nieuwe APK
- Poetsbeurt van binnen en buiten
- Complete controle van vloeistoffen
- Tenaamstelling kenteken
- 1 ma
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.