Bouwjaar | 30-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.975 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-LVF-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.975 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-LVF-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hazet B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transitoweg 2 |
Postcode | 4051 CA |
Plaats | Ochten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 642819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hazet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2016
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte: 446 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Vloeistofcheck
Kenteken tenaamstelling
Schoonmaken
Origineel Nederlandse Prius 1.8 Aspiration automaat, Solar dak met zonnepaneel om de accu bij te laden en de standkachel/standventilatie te activeren, Compleet dealer onderhouden, Boekje volledig afgestempeld, Elektrisch panorama-dak, Climate control, Cruise control, Elektrische ramen voor + achter, Lichtmetalen velgen, Multifunctioneel leder stuurwiel, Radio/CD speler, Keyless go.
Iedere werkdag geopend van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten benodigd voor levering van de auto. Optionele pakketten en-/of uitrusting zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd. Voor meer foto's van dit voertuig bezoekt u onze website www.hazet.nl. Inruil- en financiering van uw auto is mogelijk. Tevens financial lease beschikbaar met zeer gunstige tarieven en acceptatievoorwaarden, ook voor ZZP'ers. Ons adres: Transitoweg 2, 4051 CA, Ochten. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: +31344642819 en tijdens openingstijden via Whatsapp: +31633025511 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.