Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Business Aut. FULL-LED | 1/2-LEDER | NAVI-FULLMAP | JBL-AUDIO | HEAD-UP | CAMERA | KEYLESS | ECC | PDC | CRUISE | VIRTUAL-COCKPIT

€ 10.645,-

Bouwjaar 25-10-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 213.034 km
Deuren 5
Kenteken 6-SHX-87 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Business Aut. FULL-LED | 1/2-LEDER | NAVI-FULLMAP | JBL-AUDIO | HEAD-UP | CAMERA | KEYLESS | ECC | PDC | CRUISE | VIRTUAL-COCKPIT


€ 10.645,-

Algemeen

Bouwjaar 25-10-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 213.034 km
Deuren 5
Kenteken 6-SHX-87 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2012 - dec 2015
Referentienummer: 13030510101010

Technische informatie
Vermogen: 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 143 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 25 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 1 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 2.8 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 5,2 kWh/100km

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 117 per kwartaal

Het is een nette en comfortabele auto, deze Toyota Prius, hij heeft 213034 kilometer gelopen. De auto is van het bouwjaar 2013 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Een koude start op frisse dagen? Niet met de behaaglijke stoelverwarming. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Uw rit wordt comfortabel en veilig gemaakt door het digitale dashboard dat alles projecteert wat u wenst in de digitale wereld van mobiliteit. Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Het high performance audiosysteem staat garant voor een levendige en krachtige muziekweergave. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Interval, normaal of high-speed? Bij iedere neerslag reageert de regensensor altijd op gepaste wijze! Deze auto is voorzien van full map navigatiesysteem, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, JBL-soundsystem en lederen stuur.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Prius samen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.

Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!

= Bedrijfsinformatie =

WILT U FINANCIEREN ? Voor al uw financierings vragen neem contact op met Theo van Autofinance.nl- tel. 0639469909 -mail: theo@autofinance.nl Een betrouwbare partij waar wij graag onze aanvragen doorsturen.

Al meer dan 125 jaar kunnen klanten bij ons bedrijf in Teuge gebruik maken van onze diensten. Onze auto&#03

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie