Toyota Prius 1.8 Plug-in Executive | Stoelverwarming | Camera | PDC | LED | HeadUp | LaneAssist

€ 23.899,-

Bouwjaar 22-12-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.537 km
Deuren 5
Kenteken XF-858-N Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Toyota Prius 1.8 Plug-in Executive | Stoelverwarming | Camera | PDC | LED | HeadUp | LaneAssist


€ 23.899,-

Algemeen

Bouwjaar 22-12-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.537 km
Deuren 5
Kenteken XF-858-N Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAX'S Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paramariboweg 84
Postcode 7333 PB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 0555777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maxsmobility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2016 - 2023

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 50 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 465 x 176 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 350 kg
GVW: 1.855 kg

Accu
Accu: 9 kWh
Accu laden: 3.3 kW

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Zo meenemen!: Met nieuwe apk!

LIFE IS TOO SHORT TO BUY BORING CARS!

Ik ben MAX'S en ik heet je welkom in mijn moderne garage waar ik alles in huis heb. Occasions met een goed verhaal, perfect onderhouden met een eerlijke prijs. En een team van vakkundige monteurs en technici, die je onderhoud en reparatie van dealerkwaliteit garanderen.

Bij MAX'S bieden we een totaal pakket aan:
- In onze ruime werkplaats staan onze monteurs klaar voor het onderhoud aan uw auto, het  vernieuwen van de APK en schadeherstel.
- De GEMAX'S POLIS: Extra garantie is handig als je opeens langs de weg staat met een spontaan technisch defect aan je auto. Was je daar maar voor verzekerd. Dat kan! Met onze allrisk verzekering verlengen wij de garantie tot minimaal 2 jaar (24 maanden) en dit kan oplopen tot maximaal 10 JAAR! De enige allrisk autoverzekering met minimaal 2 jaar extra garantie*.
- Het MAX'S onderhoudsabonnement: Met het MAX'S Mobility onderhoudsabonnement weet je waar jij financieel aan toe bent! Met dit abonnement betaal je namelijk per maand voor het onderhoud aan jouw auto. En dat gaat verder dan alleen de onderhoudsbeurt, want ook de verplichte APK keuring, het vervangen van remblokken, de remschijven of de distributieriem zijn in dit abonnement inbegrepen. Dit zijn vervangingen die vaak meer kosten dan de onderhoudsbeurt zelf.

Bij MAX'S wordt de auto standaard volgens de wettelijke voorwaarden afgeleverd. 
 
Mocht u de auto nog completer afgeleverd willen hebben, dan kunt u altijd kiezen voor het afleverpakket vanaf 995,=
Dit pakket bestaat uit:

- 12 maanden BOVAG-garantie
- Minimaal 2 jaar garantie mogelijk i.c.m. onze allrisk GEMAX'SPOLIS.  
   Kijk voor meer informatie op www.gemaxspolis.nl
- Volledige controle
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Minimaal 1 jaar APK
- Volle tank
- Het in-en exterieur wordt professioneel gereinigd

Hoewel wij onze advertenties met de grootste zorg voor u samenstellen, zijn fouten in de advertentie zoals specificaties, opties en uitrustingsniveaus altijd onder voorbehoud. Wij adviseren u daarom om zaken

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie