Toyota RAV4 2.0 VVTi Comfort 2WD EERSTE EIGENAAR + AFN. TREKHAAK

€ 8.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-02-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.906 km
Deuren 5
Kenteken 99-KSG-7 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Toyota RAV4 2.0 VVTi Comfort 2WD EERSTE EIGENAAR + AFN. TREKHAAK


€ 8.450,-

Algemeen

Bouwjaar 19-02-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.906 km
Deuren 5
Kenteken 99-KSG-7 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HARTOG Autostudio
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Simon Stevinstraat 15
Postcode 4004 JV
Plaats Tiel
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 763763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hartogstudio.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2010 - 2013

Technische informatie
Koppel: 198 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Wielbasis: 256 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):

- Kenteken tenaamstelling
- Vloeistofcheck
- Schoonmaken 
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):

- Nieuwe APK
- Olie servicebeurt incl. filter
- 3 maanden garantie
- Schoonmaken


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 3 maanden garantie (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):

- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- 6 maanden garantie
- Schoonmaken


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 6 maanden garantie (6 maanden garantie); Nieuwe APK

Toyota RAV4, Origineel Nederlands, 14 jaar van de eerste eigenaar geweest, 2 liter met 158 PK, Handgeschakeld (6), Afneembare trekhaak (2000kg), Airco, Navigatie, Bluetooth audio + telefoon, Auto is qua lakwerk minder netjes, met blanke lak die los laat op een aantal plekken en wat bobbelingen, laatste foto's zijn voorbeelden
Alle boekjes + sleutels aanwezig

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie