Bouwjaar | 06-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.558 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | SN-090-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.558 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | SN-090-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocenter Doetinchem B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zaagmolenpad 105B |
Postcode | 7008 AH |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48355590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenterdoetinchem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.630 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4570 x 1845 x 1705 cm
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Geen afleverkosten of verassingen bij ons.
Wij kunnen op locatie voor u overschrijven.
* Inruil mogelijk
Export dienstverlening - AutoCenter Doetinchem
Wilt u uw auto uitvoeren (exporteren naar het buitenland ) dan verzorgen wij in samenwerking met RDW onderstaande documenten :
o Aanmelden om de auto te exporteren
o Een nieuw kentekenbewijs deel 2
o Uitvoerkentekenplaten
o Auto-exportverzekeringen met een geldigheid van 15 dagen
(Groene Kaart verzekering)
Voor meer info zie website AutoCenterdoetinchem.nl
wij kopen alle soorten auto's
Maandag t/m vrijdag 10.00 tot 18.00 uur
Zaterdag 10.00 tot 17.00 uur
Zondag op afspraak
telefoon : 06-48355590
Email : info@autocenterdoetinchem.nl
www.autocenterdoetinchem.nl
Zaagmolenpad 105
7008 AH Doetinchem
Graag eerst bellen om teleurstelling te voorkomen. Natuurlijk kunt u altijd vrijblijvend een bezoekje brengen aan onze showroom. De koffie staat voor u klaar.
Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.