Bouwjaar | 11-10-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.660 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GB-079-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.660 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GB-079-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf T. van Noort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Adelsweg 5 |
Postcode | 4033 BN |
Plaats | Lienden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 641155 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vannoortautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 170 x 160 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Een van de meest prominente merken als het gaat om vernieuwende kwaliteiten en vooruitstrevende technologie is Toyota. 'Let's go places'. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Toyota behoren ook dakspoiler, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Onderweg geniet u van de kwaliteit van het audiosysteem. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Extra opties op deze auto zijn: lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Toyota Verso-S is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Verso-S | Gezinsuitbreiding
Er komt een tijd dat een gewone auto niet meer voldoet. Bij gezinsuitbreiding is meer ruimte nodig. Bovendien worden zaken als betrouwbaarheid, degelijkheid en zekerheid dan belangrijker dan voorheen. In dat geval gaan de gedachten al snel uit naar een Toyota. En juist de Toyota-familie is recent uitgebreid met de ruime en praktische "Verso-S".
De Verso-S is de compacte MPV van Toyota. Helaas weet de Verso-S zich nauwelijks te onderscheiden van de concurrentie. Op alle punten scoort de Verso-S een voldoende, maar niet meer dan dat.
Plus
- compact van buiten, ruim van binnen
- moderne techniek
Min
- zijwindgevoelig
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Compacte, ruime gezinsauto's zijn razend populair en daarom is het logisch dat Toyota nu ook een kleine "MPV" aanbiedt. Maar ... Toyota's zijn vaak zo vernieuwend of in ieder geval zo doordacht, dat ze de beste in hun soort zijn. Helaas is de Verso-S niet innovatief en op geen enkel vlak significant beter dan de rest. De Verso-S rijdt zeker niet slecht, maar scoort qua weggedrag desondanks niet meer dan gemiddeld in dit segment.
De Verso-S valt positief op door de enorme ruimte, zowel voor- als achterin. De bagageruimte is buitengewoon makkelijk te vergroten, zodat deze in de praktijk maximaal zal worden benut. Het moderne audio- en navigatiesysteem is ook een echte aanwinst voor de Verso-S. Dankzij de lichtgewicht bouw en de efficiënte motor, is het verbruik aangenaam laag. De Verso-S is daarmee geen revolutionaire auto, maar wel een welkome uitbreiding van de Toyota-familie.