Volkswagen Golf 1.0 eTSI HYBRID | Tot 11-01-2028 Fabr.gar | Apple Carplay | Navi | Led| PDC V+A | Stoelverwarming | APK 10-1-2027

€ 29.900,-

Bouwjaar 10-01-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.156 km
Deuren 5
Kenteken T-249-TB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 eTSI HYBRID | Tot 11-01-2028 Fabr.gar | Apple Carplay | Navi | Led| PDC V+A | Stoelverwarming | APK 10-1-2027


€ 29.900,-

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.156 km
Deuren 5
Kenteken T-249-TB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Semtexx BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Stoven 23A
Postcode 7206 AZ
Plaats Zutphen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)575 - 555188 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragesemtexx.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Het begrip veiligheid moet in een auto verankerd zijn in iedere vezel. Het is geen kwestie van achteraf een aantal veiligheidssystemen toevoegen, nee, het moet vanaf het allereerste begin in het ontwerp van de auto zijn opgenomen. Daarom munt juist Volkswagen uit in veiligheid, omdat iedere VW, dus ook deze GOLF, volgens dit principe is ontwikkeld. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze GOLF in uitstekende conditie. In deze auto vindt u een driecilinder motor en een automatische transmissie. De meegeleverde stoelverwarming zorgt in no time voor een behaaglijk gevoel als het buiten koud is. Zo'n verwarmd stuurwiel is een comfortabele extra, zeker in de winter. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Praktisch, helder en uitermate handig is het digitale dashboard. Alle functies haarscherp in beeld! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Bij verandering van rijrichting analyseert de kruisend verkeer detectie automatisch of tegenliggers een risico vormen. Zo ja, dan volgt meteen een waarschuwing. De uitrusting van deze Volkswagen is met automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, parkeersensoren achter, regensensor en buitentemperatuurmeter behoorlijk compleet.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als accident avoidance system, hill hold functie, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie