Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life | Adaptieve cruise control | Climate control | LED koplampen | Parkeersensoren

€ 24.950,- incl. BTW

Bouwjaar 07-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 51.617 km
Deuren 5
Kenteken N-674-ST Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life | Adaptieve cruise control | Climate control | LED koplampen | Parkeersensoren


€ 24.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 51.617 km
Deuren 5
Kenteken N-674-ST Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jilis Autobedrijven
Contactpersoon Jilis van Mourik
Adres Gerdina's Hof 33
Postcode 4191 MX
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 820300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jilisvanmourikautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2020 - jun 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 82 kW (111 PK)
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Leaseprijs: € 481 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Het is een nette en comfortabele auto, deze Volkswagen Golf, hij heeft 51617 kilometer gelopen. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Speciaal voor de Golf heeft Volkswagen deze 1.0 TSI-motor ontwikkeld. Met zijn turbo en directe brandstofinjectie is het een stuk techniek van hoog niveau. Deze motor levert uitstekende prestaties maar gaat daarbij bijzonder zuinig met benzine om. De transmissie is een automatische transmissie. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, in hoogte verstelbare voorstoelen, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Het digitale dashboard is een perfecte bijrijder. Alles benodigde informatie is permanent zichtbaar of opvraagbaar. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Ook sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen, parkeersensoren voor en achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsin

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie