Volkswagen Golf 1.4 GTE 245PK Garantie 11-2027 pano IQ trekh 1EIG
€ 36.450,-
Bouwjaar | 03-11-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.619 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-730-BS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.619 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-730-BS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 't Hagendijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Venterkamp 4A |
Postcode | 7261 AH |
Plaats | Ruurlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)573 - 462387 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohagendijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 70 kW (95 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 1.527 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (1): Fabrieksgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
Deze rechtstreeks van de 1e eigenaar (medewerker VW) afkomstige VW Golf GTE Black Edition beschikt over verlengde fabrieksgarantie tot 11-2027 of 100.000.
Inruil is mogelijk op basis van handelsprijs.
Om teleurstelling te voorkomen is het raadzaam om voor vertrek te bellen of de auto van uw keuze nog beschikbaar is. Buiten openingstijden bereikbaar op 06-13382513.
De uitvoeringsspecificaties van onze occassions zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beinvloeden. Op al onze leveringen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.