Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE Hybride 245PK

€ 31.950,-

Bouwjaar 28-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.238 km
Deuren 5
Kenteken T-960-BK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE Hybride 245PK


€ 31.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.238 km
Deuren 5
Kenteken T-960-BK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Wenters
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Snelliusstraat 32
Postcode 7102 ED
Plaats Winterswijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 210000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autowenters.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 185 kW (252 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 38 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,967741935484 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Gebouwd voor vele jaren rijplezier waarbij comfort en veiligheid op de eerste plaats staan, dat is deze typisch Duitse Volkswagen GOLF GTE. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze GOLF GTE. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Ook elektrisch bedienbare ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Muziek, radio, podcasts, routeinformatie: het audiosysteem is gekoppeld aan het navigatiesysteem en levert het allemaal in topkwaliteit, inclusief bluetooth. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. De regensensor activeert automatisch de ruitenwissers als het regent of sneeuwt. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. Deze auto is voorzien van lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Lijkt deze Volkswagen u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Kijk op onze website voor een uitgebreide fotoreportage WWW.AUTOWENTERS.NL

Al onze auto's zijn vooraf gecontroleerd op originele kilometerstanden en volledige geïnspecteerd. Wij adverteren met zo meeneem prijzen, kijk voor de garantie en financiering mogelijkheden op onze website. Of bel 0543-21 00 00.

Inruil is mogelijk hiervoor kunt u via onze website een inruil voorstel aanvragen.

DECLAIMER:
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie