Volkswagen Golf 1.4 TSI PHEV GTE 245pk DSG 1e Eig|DLR|Panoramadak|Virtual Cockpit|IQ Light LED|Kuipstoelen|NAVI|CarPlay|ACC|Camera
€ 32.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 08-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.661 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-800-RL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI PHEV GTE 245pk DSG 1e Eig|DLR|Panoramadak|Virtual Cockpit|IQ Light LED|Kuipstoelen|NAVI|CarPlay|ACC|Camera
€ 32.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.661 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-800-RL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,967741935484 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 90 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
NIEUW MODEL | MODEL 2021! Een prachtige Volkswagen Golf 8 1.4 TSI 180kw/245pk PHEV GTE DSG automaat! Afkomstig van de 1e eigenaar, uiteraard VW dealeronderhouden met een gecontroleerde tellerstand van slechts 31.661km! Dit nieuwe model VW Golf 8 is geweldig geconfigureerd, denk aan de Oryx White Pearl lak, IQ LED Plus verlichting met 3D Dynamische knipperlichten voor- & achterzijde, het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak, Verwarmde kuipstoelen en natuurlijk de Virtual Cockpit. De 1400cc sterke 4-cilinder hybride turbomotor levert een vermogen van maarliefst 245pk en 400Nm koppel. Dit gecombineerd met de snel schakelende DSG 7-traps automaat resulteert in een acceleratietijd van 0 tot 100km/h in slechts 6,7 seconden en een topsnelheid van 225km/h. Het betreft een BTW-auto, dus voor zowel de zakelijke als particuliere klant interessant. De getoonde 19inch Black Performance velgenset met 4x Hankook Ventus S1 EVO3 zomerbanden is tegen geringe meerprijs van €1495,- te verkrijgen.
Voorzien van nagenoeg iedere fabrieksoptie zoals: Oryx White Pearl|DSG automaat|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Active Info Display / Virtual Cockpit|IQ LED Plus koplampverlichting|3D Dynamische knipperlichten voor- & achterzijde|LED dagrijverlichting|Verbindende LED strip tussen koplampen|LED Mistlampen|GTE Kuipstoelen incl. blauwe stiksels|Stoelverwarming|Stuurverwarming|Lane Assist|Side Assist / Dodehoeksensor|HUD / Head Up Display|Front Assist|ACC / Adaptieve Cruise Control|Emergency Assist|Grootlichtassistent|Climate Control 3-zones|Navigatiesysteem Discover Media|Bluetooth|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|Qi inductief / draadloos opladen smartphone|VW Soundsysteem|Voice Control|17inch LM velgen|*Optioneel: Getoonde 19inch Black Performance velgen|DCC - Dynamic Chassis Control / Instelbaar ond
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.