Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line 5drs Pano Head-up Navi Camera H.K.

€ 31.950,-

Bouwjaar 14-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.071 km
Deuren 5
Kenteken X-303-RK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line 5drs Pano Head-up Navi Camera H.K.


€ 31.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.071 km
Deuren 5
Kenteken X-303-RK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Ede
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hertzstraat 1
Postcode 6716 BS
Plaats Ede Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 47185115 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanede.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.247 kg
Laadvermogen: 593 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Een auto is een belangrijke aankoop. Niet alleen vanwege het geld, maar ook omdat uw auto verweven is met uw dagelijks leven. Ga maar na, uw auto is bij veel belangrijke gebeurtenissen in uw leven betrokken. Dan is het goed om te weten dat u altijd van uw auto op aan kunt. Volkswagen is ontworpen om uw degelijke metgezel te zijn, iedere dag opnieuw. Stoer en sportief, dat geeft de R-Line styling aan uitstraling. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze GOLF in uitstekende conditie. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Al is het buiten nog zo koud, de stoelverwarming maakt alles weer goed! Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! De koplampen zijn voorzien van matrix LED-verlichting waarmee u aanzienlijk verder kan kijken in het donker. Het systeem past zelf de lichtstraal aan op het moment tegenliggers verblind kunnen worden. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

U zult verrukt zijn van de digitale wereld van mobiliteit; het digitale dashboard projecteert alles wat u nodig heeft om uw rit aangenaam en veilig te maken. Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. De luidsprekers van het high performance audiosysteem omringen u met een uitgebalanceerd geluid. Ook is de Volkswagen uitgerust met: dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning en draadloos opladen.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Jachtvliegers weten het al jaren: belangrijke info projecteer je in je zichtveld zodat je je hoofd niet meer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie