Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business R 2e Eig, Dealer oh. Pano, enz. Digitaal onderhoud .. SCHITTERENDE auto .. IEDERE KEURING TOEGESTAAN
€ 16.950,-
Bouwjaar | 15-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.654 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-607-VH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business R 2e Eig, Dealer oh. Pano, enz. Digitaal onderhoud .. SCHITTERENDE auto .. IEDERE KEURING TOEGESTAAN
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.654 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-607-VH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | V.O.F. van Steenbergen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langesteeg 31a |
Postcode | 6721 NB |
Plaats | Bennekom |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 419189 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-vansteenbergen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
VOOR ... BETERE en MEERDERE Foto's .. en een INDRUK van ons allround .. Bovag aangesloten .. Familie bedrijf .. BELEEFD aanbevolen www.autosvanaart.nl ... Autofirst van Steenbergen ....... LIVE nog mooier dan de foto's weergeven
SPRINGT er aan ALLE kanten UIT ... Sportieve complete uitvoering .. SUPER rijgedrag .. BETROUWBAAR .. ZUINIG .. en prettig RUIM
SCHITTERENDE UITSTRALING .... de kleurencombi .. de uitvoering .. KWALITEIT heeft een prijs ....... GOEDKOOP wordt veelal DUURKOOP
IEDERE KEURING TOEGESTAAN ...... Als U gaat VERGELIJKEN .. gaat U voor DEZE .. Bijzondere fraaie SCHOONHEID .. absoluut BEZWIJKEN
GEBRUIKSVRIENDELIJK ... waar Je zo MAKKELIJK mee weg rijdt ... het Bedienings gemak ... de prettige Zitpositie ... het Comfort ... en de hoge restwaarde
VW GOLF 1.4TSI Highline Business R Line .. 6bak .. 93KW .. 126PK
AFKOMSTIG van een mevrouw welke het onderhoud altijd door de Dealer uit liet voeren
HIGHLINE BUSINESS R Line ... o.a. Schitterende Parelmoer kleur .. 6 Versnellingen .. Panoramadak electrisch te openen .. Speciale Zwarte stof met een rood stiksel .. Sport Comfortstoelen met verwarming en diverse verstellingen .. Mulifunctioneel lederen Sportstuur .. Climate control Airco Temperatuur L+R onafhankelijk instelbaar ... GROOT Scherm NAVIGATIE ...CRUISE Control .. AUDIO met CD en MP3 en 8 Speakers .. Bluetooth Telefoon voorbereid .. Multimedia .. Inpakeer hulp .. Dashbord Glanszwart .. Zwarte Carbonlijsten op de Deuren .. Achterbank in ongelijke delen neerklapbaar met Isofix en Armsteun met Skiluik ... 4 Electrische Ramen met kinderslot ... Electrisch verstelbare .. inklapbare en verwarmde Spiegels ... Binnenspiegel automatisch dimmend .. CV met afstandsbediening ... Paniek vergrendeling ... 2 Sleutels ... Regensensor .. LED Dagrij verlichting ... LED Heldere Koplampen en Mistlampen .. grootlicht assist .. Sperdifferentieel .. ABS ... ASR ... ESP .. 10 AIR
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.