Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline
€ 17.450,-
Bouwjaar | 05-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.659 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-968-KK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.659 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-968-KK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Schaftenaar B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderzeestraatweg 469 |
Postcode | 8091 CM |
Plaats | Wezep |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3761611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schaftenaar-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Volkswagen Golf heeft 41659 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2017. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Neem plaats achter het stuur en ervaar de weldaad van de comfortstoelen. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem via knoppen op het stuur. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het systeem van forward collision warning, of in gewoon Nederlands 'botswaarschuwing?, treedt in werking als de sensor te weinig afstand signaleert met een voor- of tegenligger. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal.
Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Heeft u interesse in deze mooie Volkswagen? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.
= Bedrijfsinformatie =
Informeer naar de beschikbaarheid van deze au
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.