Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport | 1e Eigenaar | TOPSTAAT | PANO | UNIEK
€ 26.500,-
Bouwjaar | 08-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.340 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KD-507-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.340 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KD-507-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Slot Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Vlasman 22 |
Postcode | 6669 ND |
Plaats | Dodewaard |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 723150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.slotautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.318 kg
Laadvermogen: 562 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
NIEUW IN DE COLLECTIE:
Prachtige en originele Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport. Auto is een originele Nederlands geleverde auto en rechtstreeks afkomstig van de eerst eigenaar. Auto verkeerd in nette staat en is nog voorzien van vele extra luxe opties, waaronder: dsg-automaat, flippers achter stuurwiel, panoramadak, dynaudio, Clubsport schaalstoelen, apple carplay, 19inch lm-velgen, vermoeiheidsherkenning, laneassist, bordenherkenning, achteruitrij-camera, navigatie, elektrisch inklapbare spiegels, verwarmbare spiegels, stoelverwarming, climate control, afneembare trekhaak, etc...
Wordt afgeleverd met alle documentatie, 2-sleutels, en de bijbehorende boekjes/facturen, historie inclusief NAP-rapport.
De VW Golf GTI Clubsport staat netjes gepolijst en rijklaar in onze showroom.
Verkoopprijs: 26.900,- Euro is de rijklaarprijs zonder bijkomende kosten inclusief 3 maanden volledige garantie.
Auto is onlangs al voorzien van onderhoudsbeurt, waarbij de waterpomp is vervangen ( aantoonbaar met factuur, km-stand: 142.266km ).
Velgen in zeer goede staat ( bijna nieuwstaat )
Banden in zeer goede conditie, bij binnenkomst zijn de achterbanden voorzien van 2 nieuwe banden.
Auto wordt afgeleverd met 1 extra velg. De eigenaar heeft snel na de aankoop van deze Clubsport een extra originele velg besteld om de auto altijd in goede conditie te houden, zodat bij een licht beschadigde velg de auto er altijd goed bijstaat en de beschadigde velg netjes hersteld kan worden. ( uiteraard wordt deze nieuwstaat verkerende velg meegeleverd ).
Inruil van uw auto of een financiering op de aanschaf is bij ons altijd mogelijk.
Auto is afkomstig van een echte liefhebber en bestemd voor een ware liefhebber.
Verkoopprijs: 26.500,- Euro is een vaste verkoopprijs.
Voor meer en betere kwaliteit-foto's verwijzen we u naar onze website.
Heeft u nog vragen of wilt u al graag het rijgevoel krijgen van deze prachtige VW GTI Clubsport? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op, of kom vrijblijvend langs en geniet van een kopje koffie inclusief een leuke proefrit!!
We zijn bereikbaar op Tel. 0488-723150 of op 06-55718367 (bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 8.00 tot 22.00 uur).
= Bedrijfsinformatie =
Slot Automotiv
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.