Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline | virt. display | Led | App connect | Navi
€ 19.500,-
Bouwjaar | 29-11-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Pippel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijthoek 1 |
Postcode | 4175 LM |
Plaats | Haaften |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 591345 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopippel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Referentienummer: 109682
Productienummer: 109682
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneempakket (inbegrepen): Tenaamstellen voertuig, indien nodig vrijwaren inruilauto, wasbeurt
- Plus pakket (€ 595 meerprijs):
Tennaamstellen en indien nodig een vrijwaringsbewijs inruilauto,
3 maanden garantie op motor en versnellingsbak,
Gratis vervangend vervoer in de garantieperiode,
Afleveringsbeurt (olie verversen en oliefilter),
Minimaal 6 maanden APK keuring,
Reinigen van de auto,
Brandstoftank 1/2 vol.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneempakket"): zie afleveringspakketten (6 maanden garantie)
- Premium pakket (€ 995 meerprijs):
Tenaamstellen en indien nodig een vrijwaringsbewijs inruilauto,
12 maanden BOVAG garantie (m.u.v. multi-media),
Complete onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema,
Minimaal 1 jaar APK keuring,
Brandstoftank 1/2 vol
Reinigen van de auto incl. mattenset, lampenset en lakstift
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneempakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Auto Pippel bv, het adres voor een vertrouwde occasion of een nieuwe auto van alle merken. Wij zijn op werkdagen geopend van 9.00 tot 18.00 en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur. s' avonds op afspraak. Graag tot ziens!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.