Volkswagen Golf 1.2 TSI COMFL. BLUEM
€ 3.295,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 281.274 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 09-KPF-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 281.274 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 09-KPF-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | G.V.E. Autobedrijf vof |
Contactpersoon | Dhr. Van Homoet |
Adres | Slijpkruikweg 23 |
Postcode | 6712 DH |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 618380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gveautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
nieuw binnen bij ons, volkswagen golf 1.2 TSI COMFL. BLUEM
de auto is afkomstig uit 2010 en heeft nu een kilometerstand van 281.274 NAP
het gaat om een nederlands geleverde auto in de kleur zwart.
geleverd met de volgende opties :
ABS
armsteun voor
ASR
bestuurdersairbag
boordcomputer
buitensp. elektr. + verw.
centr.verg. met afst.bed.
cruise control
EBD
el. climate control
elektrische ramen voor
ESP
hill hold functie
hoofd airbag(s) a.
hoofd airbag(s) v.
knie airbag(s)
led. stuurw+versn. pook
lendesteunen (verstelb.)
navigatie systeem
multi media systeem
passagiersairbag
snelheidsafh. stuurbekr.
startblokkering
stoel pass. hoogte verst.
zij airbag(s) v.
de auto is compleet met beide originele sleutels met handzender
APK tot 21-02-2025
geen aflever of rijklaar kosten bij ons.
heeft u interesse of vragen over deze volkswagen neem dan contact op met ons via telefoon email of whatsapp 0650551165
Wij doen ons best om alle auto�s zo goed mogelijk te fotograferen en te omschrijven zodat u de juiste informatie over het betreffende voertuig kunt bekijken.�Desondanks kan het voorkomen dat in sommige gevallen de omschrijving en opties afwijken van de werkelijkheid, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.��U bent van harte welkom bij ons!
�
Ma tm vr 08:00 tot 17:30 uur
Za van 09:00 tot 13:00 uur
Gve autobedrijf v.o.f�
Slijpkruikweg 23
6712 DH ede
��0318-618380 of 0650551165�
Info@gveautobedrijf.nl �www.gveautobedrijf.nl�
RDW erkend�
Bovag aangesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.