Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion
€ 6.994,-
Bouwjaar | 25-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.942 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.942 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | J. de Vries Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prinsenweide 33 |
Postcode | 7317 BB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27143376 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.devriesoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Ledig gewicht: 1.134 kg
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Volkswagen, een merk dat geen toelichting nodig heeft. Das Auto. Inderdaad. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Ook is de auto voorzien van electronic climate control. De uitrusting van deze Volkswagen is met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Nooit meer gedoe met de hellingproef. Deze auto heeft hill hold control, een automatische handremfunctie voor steile wegen.
Een proefrit maken met deze Volkswagen Golf? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
J.DE VRIES OCCASIONS
Prinsenweide 33
7317 BB apeldoorn
Tel: 0627143376
(U kunt ons ook via Whatsapp bereiken
E-mail: info@devriesoccasions.nl
OPENINGSTIJDEN
Maandag: 10:00 tot 18:00
Dinsdag: 10:00-18:00
Woensdag 10:00-18:00
Donderdag: 10:00-18:00
Vrijdag: 10:00-18:00
Zaterdag 10:00-18:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.