Volkswagen Golf 1.2 TSI Connected Series 65dkm App-connect PDC V+A Cruise Clima Navi Nwe APK
€ 14.950,-
Bouwjaar | 13-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.108 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SV-655-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf 1.2 TSI Connected Series 65dkm App-connect PDC V+A Cruise Clima Navi Nwe APK
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.108 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SV-655-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Massehuis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Breukelaarweg 2 |
Postcode | 7051 DX |
Plaats | Varsseveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 244044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.massehuisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Ontdek de Verfijnde Volkswagen Golf 1.2 TSI Connected Series
Met slechts 65.000 kilometer op de teller en een gedetailleerd NAP-rapport, biedt deze Volkswagen Golf 1.2 TSI Connected Series een verleidelijke mix van elegantie, prestaties en geavanceerde functies.
Geavanceerde Functies:
App-connect:
Blijf verbonden met uw smartphone en geniet van naadloze integratie van apps en functies.
Parkeersensoren V+A:
Manoeuvreer met vertrouwen dankzij parkeersensoren aan zowel de voor- als achterzijde.
Cruise Controle:
Comfortabel reizen met de handige cruise controle die u helpt een constante snelheid te behouden.
Climate Controle:
Pas het klimaat in uw Golf aan uw voorkeuren aan voor een comfortabele rijervaring in alle weersomstandigheden.
Navigatie Fullmap:
Raak nooit meer de weg kwijt met het uitgebreide navigatiesysteem dat u naar uw bestemming leidt.
Isofix:
Voor extra gemoedsrust en veiligheid bij het installeren van kinderzitjes.
Elektrische Ramen en Buitenspiegels:
Bedien uw ramen en buitenspiegels moeiteloos met een druk op de knop.
Stuur en Stoel Verstelbaarheid:
Pas het stuur en de stoel aan om de perfecte rijpositie te vinden voor een comfortabele rit.
Lichtmetalen Velgen:
Voeg een vleugje stijl toe aan uw Golf met de opvallende lichtmetalen velgen.
Start/Stop Systeem:
Bespaar brandstof en verminder emissies met het efficiënte start/stop systeem.
Hill-Hold Functie:
Voorkom onbedoeld achteruit rollen op hellingen en start moeiteloos vanuit stilstand.
Of u nu door de stad rijdt of lange afstanden aflegt, de Volkswagen Golf 1.2 TSI Connected Series biedt het comfort, de technologie en de prestaties die u nodig heeft voor een plezierige rijervaring.
Al onze auto's worden door ons afgeleverd met een nieuwe APK keuring!
Inruil, een proefrit en of aankoopkeuring zijn bij ons mogelijk.
Hoewel de informatie zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens te allen tijde voorbehouden.
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan om eerst even te bellen voor een bezichtiging.
Massehuis Auto's: 0315-244044
Peter Nijenhuis: 06-52134054
Wilger Masselink: 06-17397166
Kijk ook
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.