Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline Automaat/PanoDak/Xenon/PDC/Keyless

€ 11.999,-

Bouwjaar 02-08-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 128.935 km
Deuren 5
Kenteken X-826-HR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline Automaat/PanoDak/Xenon/PDC/Keyless


€ 11.999,-

Algemeen

Bouwjaar 02-08-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 128.935 km
Deuren 5
Kenteken X-826-HR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BENZ Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Huismanstraat 44a
Postcode 6851 GV
Plaats Huissen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3798397 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.benzautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

In absolute topstaat verkerende Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline uniek bomvol opties automaat die zowel optisch als technisch in nette staat is en voorzien van vele opties zoals,

- Navigatiesysteem
- Panorama dak
- Xenon verlichting
- Cruise control
- Keyless
- Stoelverwarming
- Groot beeld navigatiesysteem
- Achteruitrijcamera
en nog meer.....

De Golf verkeert van binnen en buiten in zeer nette staat en het rijdt als nieuw.

Compleet met alle boekjes en facturen en 2x sleutels keyless

Motorisch en technisch in zeer goede staat.

Meeneemprijs: €11999,-
Inruilprijs : €12300,-

Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst zo weet u zeker of de auto nog te koop is 0687397442.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie