Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline Origineel NL Navigatie Bluetooth Alcantara, van 1e eigenaar in staat
€ 9.999,-
Bouwjaar | 27-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.002 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-TDZ-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline Origineel NL Navigatie Bluetooth Alcantara, van 1e eigenaar in staat
€ 9.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.002 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-TDZ-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nijburg Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stadhoudersmolenweg 130 |
Postcode | 7317 AW |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 37361852 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | nijburgautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 616 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
In "nieuwstaat" verkerende & ORIGINEEL NEDERLANDS geleverde Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline !
Direct van de 1e eigenaar & volledig DEALER onderhouden !
Voor de complete kilometerstand & eigenaren historie kopieer en plak de volgende link in uw webbrowser : voertuigrapportdownloaden.rdw.nl/kenteken/77TDZ9
Uitgevoerd met o.a. Navigatiesysteem, Cruise control, Climatronic, 16" Lichtmetalen velgen, Bluetooth, Alcantara sportstoelen, Mistlampen, Chroompakket etc etc....
Deze auto wordt standaard geleverd inclusief 3 maanden garantie op motor & versnellingsbak.
Extra garantie is bij ons ook mogelijk, zie hieronder de optionele afleverpakketten.
Beschikbare afleverpakketten:
o Afleverpakket (Basis) (inbegrepen):
- Overschrijven kentekenbewijs
- Technische controle en op peil brengen van vloeistoffen/bandenspanning
- Vrijwaren inruilauto (RDW)
- 3 maanden garantie op motor & versnellingsbak
o Afleverpakket (plus) (€ 399 meerprijs):
- Afleverpakket Basis met daarbij minimaal halve tank brandstof
- 6 maanden garantie op motor & versnellingsbak
o Afleverpakket (Extra) (€ 699 meerprijs):
- Afleverpakket Basis met daarbij:
- Volle tank brandstof
- Minimaal 9 maanden APK
- Onderhoudsbeurt volgens voorschrift fabrikant
- 12 maanden "BOVAG" garantie
U krijgt bij ons altijd gratis vervangend vervoer!
Uiteraard zijn de boekjes en 2 sleutels aanwezig! Kilometerstand NAP LOGISCH!
Ook is inruil mogelijk, graag foto's sturen via WhatsApp naar 0637361852.
Altijd van te voren bellen wegens afwijkende openingstijden!
Voor de complete foto rapportage en totale voorraad zie www.nijburgautomotive.nl !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.