Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline Navi 6 Bak golf 7
€ 8.950,-
Bouwjaar | 17-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.496 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.496 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Velp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sophiastraat 74 |
Postcode | 6882 NM |
Plaats | Velp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 7858598 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisvelp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Ledig gewicht: 1.110 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Moderne technologie gekoppeld aan een tijdloos design, dat zijn de eigenschappen van een Volkswagen. Dat geldt ook voor deze Golf. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Voor het pittige uiterlijk én goed gesteund zitten zorgen de sportstoelen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en verwarmde ruitensproeiers.
Houdt uw ogen op de weg en uw handen aan het stuur. Het audiosysteem en het navigatiesysteem met harde schijf bedient u vanaf het stuurwiel en met spraakbediening. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Volkswagen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. Ook dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept.
Lijkt deze Volkswagen u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Zolang de auto online staat is die beschikbaar......
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.