Volkswagen Golf 1.4 TSI 122pk Trendline
€ 100,-
Bouwjaar | 09-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JD-172-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JD-172-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MP Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Johannes Huddeweg 14 |
Postcode | 6827 CB |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17477676 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4534 x 1781 x 1504 cm
Wielbasis: 2.578 cm
Inhoud laadruimte: 505/1.495 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: B
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 195/65R15
VERKOCHT
Zeer goed rijdende Golf 1.4 TSI 122 pk
Technisch perfect auto met bijna nieuwe banden
Rijdt en schakelt zeer goed
Let op PRIJS IS VAST dus geen onzin biedingen
Inruil mogelijk
Wij zijn alleen geopend op afspraak. Voor een afspraak of informatie kunt u contact op met ons opnemen. 06-17477676
Ook op zaterdag en zondag zijn wij op afspraak open
Voor meer informatie bellen naar
06-17477676
= Bedrijfsinformatie =
Inruil en financiering mogelijk
Wij maken graag een aanbod om uw huidige auto in te ruilen. Vraag naar de mogelijkheden, stuur hiervoor een bericht naar ons met de volgende gegevens: Kenteken, Kilometerstand en Foto's.
Voor financiering of financial lease kunt u gerust uw gegevens door mailen meestal krijgt u binnen 24 uur antwoord
Wij reageren niet op biedingen. Verzoeken voor kortingen of onderhandelingen over een laatste prijs worden resoluut afgewezen en niet in overweging genomen.
Wij zijn alleen geopend op afspraak. Voor een afspraak of informatie kunt u contact opnemen met ons op 06-17477676
Ook op zaterdag en zondag zijn wij op afspraak open
Voor meer informatie bellen naar
06-17477676
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.