Volkswagen Golf 1.3 UNIEK | 105.000 KM | ZEER NETJES | APK 2026
€ 4.950,-
Bouwjaar | 1984 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.120 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 2-TGX-48 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.272 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 1984 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.120 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 2-TGX-48 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.272 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hoorn Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staverdenseweg 48 |
Postcode | 8075 AR |
Plaats | Elspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46278712 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.3 Rood 1984
Uit onze eigen verzameling bieden wij deze Golf te koop aan.
Van binnen en buiten in hele nette staat.
Rijdt, remt en schakelt uitstekend.
Lekker ouderwets en helemaal origineel, zelfs de originele radio en spatlappen zitten er nog in/op.
Geen opties, onder het mom van, wat er niet op zit kan ook niet kapot.
Net gekeurd dus kan er weer twee jaar tegen, tot april 2026.
Het is uiteraard geen nieuwe auto dus aan de buitenkant zit best wel een klein krasje, sommige rode delen zijn iets van kleur verschoten door de leeftijd. Maar geen roest, deuken, schade of andere gebreken.
Van binnen in zeer nette staat. Al met al gewoon een hele degelijke Golf 2.
De Golf mag weg, maar moet zeker niet weg, dus bespaar ons onzinbiedingen aub.
Dit is een vrij unieke auto en vergelijkbare auto's zullen ook niet veel meer beschikbaar komen.
Prijs: 4950,-
Inruil mogelijk
Bent u geinteresseerd in één van onze occasions?
Kom dan geheel vrijblijvend langs voor een bezichtiging en een proefrit.
Maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Zaterdag van 9.00 uur tot 12.00 uur.
Zondag gesloten.
Doordat wij veel onderweg zijn werken wij op afspraak.
Wilt u langskomen? Bel even van te voren, dan rijdt u niet voor niks.
Bekijk ook eens onze andere advertenties voor meer betaalbare auto's.
Met vriendelijke groet,
Van den Hoorn Occasions
Staverdenseweg 48
8075 AR Elspeet
M: 06-46278712
W: www.vandenhoornoccasions.nl
E: info@vandenhoornoccasions.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.