Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Trendline - APK tot 13-02-2025

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-04-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 252.010 km
Deuren 2
Kenteken 98-GX-JG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Trendline - APK tot 13-02-2025


€ 2.450,-

Algemeen

Bouwjaar 11-04-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 252.010 km
Deuren 2
Kenteken 98-GX-JG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automarc
Contactpersoon Marc van der Linde
Adres J.P. Broekhovenstraat 35
Postcode 8081 HB
Plaats Elburg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)525 - 680400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automarc.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 170 x 143 cm
Wielbasis: 248 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.132 kg
Laadvermogen: 478 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Trendline
APK tot 13-02-2025

= Bedrijfsinformatie =

In verband met onze snel wisselende voorraad, adviseren wij u voordat u langs komt contact met ons op te nemen of de desbetreffende auto nog beschikbaar is.

Openingstijden :
Maandag : 08:30-12:30 en 13:00-17:00
Dinsdag : 08:30-12:30 en 13:00-17:00
Woensdag : 08:30-12:30 en 13:00-17:00
Donderdag: 08:30-12:30 en 13:00-17:00
Vrijdag : 08:30-12:30 en 13:00-17:00
Zaterdag : 09:30-12:30
Ondanks onze openingstijden raden wij het altijd aan even van te voren te bellen op 0525-680400, zodat u niet voor een gesloten hek staat.


Wij zijn een RDW erkend bedrijf, bij ons kunt u terecht voor onderhoud, reparaties, APK, inkoop/verkoop en import/export

*Onze advertenties zijn met alle zorg en aandacht samengesteld. Wij staan echter niet garant voor eventuele onjuistheden over uitrusting specificaties en/of getoonde opties

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie