Volkswagen Golf 1.4-16V 5DRS Trekhaak Comfortline

€ 1.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-06-1998
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 205.031 km
Deuren 5
Kenteken TR-HB-03 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Volkswagen Golf 1.4-16V 5DRS Trekhaak Comfortline


€ 1.499,-

Algemeen

Bouwjaar 26-06-1998
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 205.031 km
Deuren 5
Kenteken TR-HB-03 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Service Nederland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sleutelbloemstraat 12
Postcode 7322 AG
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24460853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website csnauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4-16V 5DRS Trekhaak Comfortline


- Kenteken: TR-HB-03
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 23-04-2025
- Tellerstand: 205031 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1998
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: AHW
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 1080 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Getint warmtewerend glas

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
- Velours bekleding

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Elektronische remkrachtverdeling


Volkswagen Golf 1.4 55KW Grijs NAP

Algemene gegevens
Km:205.031 ?
Carrosserievorm: Hatchback 5DRS
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 1998
Versnellingstype: Handgeschakeld (5)
Kleur: Grijs

Technische gegevens
Cilinderinhoud: 1390 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 55 kW / 75 pk
Maximaal trekgewicht: 1000 kg
Ledig gewicht: 1099 kg

Financiele gegevens
Wegenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
APK datum: 28-02-2024
BTW/Marge: Marge

Opties en accessoires


o ABS
o Bestuurdersairbag
o Buitensp. in carr. kleur
o Bumpers in carr. kleur
o Centrale vergrendeling
o Elektr.remkrachtverdeling
o Getint warmtewerend glas
o Hoofdsteunen voor
o In delen neerkl. achterb.
o Passagiersairbag
o Sportstoelen voor
o Startblokkering
o Stoel best. hoogte verst.
o Stoel pass. hoogte verst.
o Stuurbekrachtiging
o Toerenteller
o Verstelbaar stuur

Voor meer informatie:
Car service Nederland
Sleutelbloemstraat 12
7322 AG Apeldoorn
Tel: 0624460853
www.csnauto.nl



Car Service Nederland
Sleutelbloemstraat 12
7322AG Apeldoorn
0624460853
info@csnauto.nl

csnauto.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie