Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE PHEV 245PK PANO|LED|NAVI

€ 35.995,-

Bouwjaar 02-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.264 km
Deuren 5
Kenteken S-423-SR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE PHEV 245PK PANO|LED|NAVI


€ 35.995,-

Algemeen

Bouwjaar 02-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.264 km
Deuren 5
Kenteken S-423-SR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Wenters
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Snelliusstraat 32
Postcode 7102 ED
Plaats Winterswijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 210000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autowenters.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Als je een auto zoekt die tegelijk comfortabel en praktisch is, die geweldige rijkwaliteiten biedt maar ook veilig is, die functioneel is maar je ook verleidt om telkens opnieuw in te stappen, dan moet je beslist naar een Volkswagen gaan kijken. Bijvoorbeeld naar deze Golf, die de mogelijkheden van een ruime hatchback koppelt aan de kwaliteiten van een VW. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. We nemen u in gedachten even mee. Stop uw bagage moeiteloos achterin dankzij de elektrisch bediende achterklep, neem plaats achter het stuur en zie meteen het luxe lederen interieur. Even het elektrisch bediende glazen panorama dak open en rijden maar! 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. En ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. De sportstoelen geven het interieur van deze Golf een super strakke en sportieve uitstraling. Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

In deze Golf vindt u niet alleen schakelaars op het stuur om het navigatiesysteem te bedienen en het audiosysteem met DAB-ontvangst, maar er is ook spraakbediening. Smartphone opladen onderweg? Dat gaat supergemakkelijk door de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Inparkeren met parkeersensoren achter en veilig en comfortabel op weg dankzij de adaptive cruise control, de kruisend verkeer detectie en de achteropkomend verkeer waarschuwing. De automatisch inschakelbare verlichting en de regensensor registreren feilloos wanneer de lichten of de ruitenwissers nodig zijn en schakelen die automatisch in. Intelligent rijden op z'n best! Heeft u de elektronische token op zak, dan herkent deze auto z&#0

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie