Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Automaat ACC LED Camera
€ 33.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 24-10-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.887 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-463-LV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.887 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-463-LV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDN Automotive B.V. |
Contactpersoon | Ruben vd Neut |
Adres | Pascalstraat 6 |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 414416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 57645660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdnautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Volkswagen Golf VIII 1.5 e-TSI R-Line Business+ van bouwjaar 2022 met een automaat.
Van de 1e eigenaar met slechts 13.887 kilometer gereden, in staat van nieuw en met een R-line pakker sportief en luxe uitgerust.
De prijs van deze auto is inclusief BTW.
Natuurlijk, een Volkswagen herken je altijd. Want een Volkswagen onderscheidt zich met zijn kwaliteit, zijn doordachte techniek en zijn geweldige rijeigenschappen. En dat geldt ook voor deze Golf. Sportief van buiten, high tech van binnen: de R-Line styling geeft deze Volkswagen Golf een te gekke uitstraling! Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Last van de vorst? Door de stoelverwarming zit je in ieder geval vorstelijk! Als je de stuurverwarming inschakelt, geniet jij van weldadige warmte voor jouw handen en vingers. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Met de DAB-ontvanger luister jij naar glasheldere digitale radio. Wisselen van radiofrequentie of veranderen van zender: de audiobediening op het stuur brengt alles onder handbereik. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Onderweg je smartphone opladen zonder gedoe met stekkers en kabels? Dat kan, met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter je bevindt en toont een glashelder beeld op hoge resolutie. Een geluidssignaal waarschuwt hoeveel ruimte je nog hebt. Achter het stuur van deze Volkswagen ben jij niet alleen. De auto kijkt als het ware met je mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is, de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor je aan en adaptive cruise control helpt je om de juiste afstand te bewaren tot jouw voorligger. Zie je een tegenligger over het hoofd, dan waarschuwt het kruisend verkeer detectie systeem direct. De
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.