Volkswagen Golf 1.4 benzine 100% goed

€ 2.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-01-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.365 km
Deuren 4
Kenteken 37-ZF-SG Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 benzine 100% goed


€ 2.250,-

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.365 km
Deuren 4
Kenteken 37-ZF-SG Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam NL Cars BV
Contactpersoon Dhr. Hasib
Adres Celsiusstraat 29
Postcode 3846 BK
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27870058 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nl-cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 690 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4654 x 1781 x 1519 cm
Wielbasis: 257 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij NL Cars!




Om teleurstellingen te voorkomen graag altijd van te voren bellen met 0031627870058 ! of stuur whatsApp bericht...

Op zondag zijn wij ook geopoend, uitsluitend op afspraak!
Wij rekenen GEEN afleverkosten!!

INRUIL MOGELIJK!!

In de avond op afspraak geopend!!

WE CAN MAKE ALL EXPORT DOCUMENTS FOR YOU.
WIR MACHEN ALLE EXPORTPAPIEREN VOR IHNEN.

We speak English, Russian, Deutsch, Polish, Turkish!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie