Volkswagen Golf 1.4 eHybrid 245PK DSG GTE | Eibach | Navi | Stuur/-stoelverwarming | Parkeersensoren voor/achter

€ 32.900,- incl. BTW

Bouwjaar 11-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.903 km
Deuren 5
Kenteken Z-525-GT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid 245PK DSG GTE | Eibach | Navi | Stuur/-stoelverwarming | Parkeersensoren voor/achter


€ 32.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.903 km
Deuren 5
Kenteken Z-525-GT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vallei Auto Groep Ede
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galvanistraat 101
Postcode 6716 AE
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 696000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.valleiautogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 60 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart met blauw
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 25 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaardpakket (inbegrepen):
-    12 maanden wettelijke garantie
-    1/4 tank brandstof of volgeladen accu
-    Reconditionering van in-/exterieur van de auto
-    Autohistorie bekend
-    Technische en optische voorinspectie
-    Minimaal 6 maanden geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
- Vallei Service Pakket ESSENTIEEL (€ 495 meerprijs):
- Pechhulp 24/7
- Waardecheques Vallei Autogroep
- Volle tank brandstof / volgeladen accu
- Resterende fabrieksgarantie of verlengde garantie
- Mastercare Platinum lakverzegeling (t.w.v € 295,-)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaardpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Vallei Auto Groep helpt je graag om veilig met een plug-in hybride of elektrische auto thuis te komen. Dit doen wij door middel van de laadoplossingen van CubeCharging. De laadtechnologie van Nederlandse bodem. Onze verkoopadviseurs informeren je graag over de mogelijkheden.

Vallei Auto Groep is de officiële Volkswagen, Audi, SEAT, ¦koda en Volkswagen Bedrijfswagens dealer met vestigingen in Arnhem, Duiven, Nijmegen, Velp, Veenendaal en Ede. Vallei Auto Groep Ede heeft een uitgebreid aanbod dealer kwaliteitsoccasions van de merken Volkswagen en Audi op voorraad. In onze fraaie showroom en op ons speciale occasionterrein treft u een grote hoeveelheid perfect onderhouden occasions aan. Stuk voor stuk auto's die door ons geleverd kunnen worden met een uitgebreid pakket aan zekerheden. De prijs voor deze auto is inclusief 12 maanden wettelijke garantie, minimaal een kwart tank brandstof en een geldige APK van minimaal 6 maanden. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en aanvullende garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. Zo kunt u zorgeloos op weg met de auto van uw keuze! Voor meer informatie kunt u contac

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie