Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE
€ 27.995,- incl. BTW
Bouwjaar | 03-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.881 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-273-BK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.881 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-273-BK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fiechter Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Loon 45 |
Postcode | 5757 AB |
Plaats | Liessel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36187703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fiechterautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 60 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 26 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: geldige APK, en RDW-leges.
Deze Volkswagen Golf 8 GTE Hybrid wordt aangeboden bij Fiechter automotive. De Golf verkeerd zowel van binnen als buiten in zeer nette staat en word rijklaar geleverd inclusief onderhoudsbeurt voor € 27995,-
Bent u geïnteresseerd? Dan nodigen wij u graag uit om een proefrit te komen maken.
Uiteraard gaat er niets boven uw eigen beleving!
Daarom kunt u bij ons altijd terecht voor een bezichtiging en een proefrit zodat u het zelf kunt ervaren.
Om u de beste service te kunnen verlenen zijn wij uitsluitend op afspraak geopend.
Afspraken zijn 7 dagen per week mogelijk ook in de avonduren!
Het is mogelijk u eigen auto in te ruilen neem hier voor contact met ons op.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.