Volkswagen Golf 1.4 eHybrid - PANODAK - IQ LIGHT - CAMERA - KEYLESS - BTW -
€ 38.200,- incl. BTW
Bouwjaar | 14-01-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.977 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-115-SB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.977 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-115-SB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gert van den Berg |
Contactpersoon | G. van den Berg |
Adres | Groeneweg 25 |
Postcode | 3851 KA |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 562370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfgertvandenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2022 - mrt 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.492 kg
Laadvermogen: 528 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Als grootste autofabrikant van Europa is Volkswagen een toonaangevend merk. Alle modellen worden ontwikkeld met een scherp oog voor detail. Ook deze Golf is een zeer doordachte auto. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Vanaf nu kunt u hybride rijden, door de combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. In het interieur zijn hoogwaardige materialen toegepast. De bestuurdersstoel heeft een massagefunctie. Onderweg kan hij u een heerlijke, weldadige massage geven waardoor u ontspannen en alert uw rit kunt vervolgen. Het daglicht valt in overvloed via het elektrisch bediende panoramadak op het fraaie interieur. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Kies de muziek waarvan u houdt, dankzij de DAB-radio klinkt het altijd geweldig. Intussen bedient u het audiosysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur of met uw stem. Gedoe met kabels en stekkers in de sigarettenaansteker is voorbij. De aanwezige draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons zorgt voor wireless recharging van uw smartphone. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. De adaptive cruise control helpt u tijdens elke rit om afstand te houden van uw voorliggers. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Een onopgemerkte tegenligger bij het afslaan wordt automatisch 'gezien? door de ingebouwde kruisend verkeer detectie. Het systeem waarschuwt dan voor een mogelijke aanrijding. Voorzien van keyless start. Of, in gewoon Nederlands: starten zonder sleutel. Extra opties op deze auto zijn: sportstuur met schakelpaddels, automatisch dim
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.