Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE | PANORAMADAK | STUUR-/STOELVERWARMING | NAVI | PDC |
€ 30.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.813 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE | PANORAMADAK | STUUR-/STOELVERWARMING | NAVI | PDC |
€ 30.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.813 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Willekes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Geer 13 |
Postcode | 4061 RP |
Plaats | Ophemert |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 651294 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfwillekes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Technische informatie
Vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 1.527 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Willekes is een Bosch Car Dealerbedrijf waar een enthousiast team van "automensen" klaar staat om uw mobiliteit te waarborgen. Al onze prijzen zijn netto meeneemprijzen. Mocht u extra garantie willen dan gebruiken wij verschillende afleverpakketten (zie onderstaand voor meer informatie). Ook kunnen wij u een financiering op maat aanbieden tegen een aantrekkelijk rentetarief. Wij doen dit in samenwerking met Carmeleon Financieringen. Is deze auto toch niet de auto die u zoekt, kijk dan op www.autobedrijfwillekes.nl of geef uw wensen aan ons door. Telefoonnummer 0344-651294 of info@autobedrijfwillekes.nl
Pakket 1: €195,- Controle van alle vloeistoffen, wassen + uitzuigen, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing), geldige APK.
Pakket 2: €395,- Nieuwe APK, controle van alle vloeistoffen, wassen + uitzuigen, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing).
Pakket 3: €795,- Kleine beurt, nieuwe APK, 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak*, controle van alle vloeistoffen, wassen + uitzuigen, halve tank brandstof, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing).
Pakket 4: €995,- Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema, nieuwe APK, 12 maanden Bovag garantie, controle van alle vloeistoffen, reinigen van het in/exterieur, halve tank brandstof, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing).
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.